Nissan Juke
Cena od 96 570 zł
Benzynowy
i Hybrydowy
Dostępne napędy
143 KM
Maks. moc silnika dla wersji hybrydowej
Do 80%
Czas pracy w trybie napędu elektrycznego
5,0–5,2 l
Zużycie paliwa dla wersji hybrydowej (l/100 km)
Już jest! Nowy Nissan JUKE!
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy rzut oka wybija się nowy, energetyczny, żółty kolor nadwozia, ale szczególnie dużo zmian zostało zastosowanych w kabinie tego popularnego miejskiego coupé crossovera.
Oprócz wprowadzenia nowego żółtego koloru, projektanci i inżynierowie Nissana zaproponowali znaczące zmiany we wnętrzu, mające na celu podwyższenie komfortu podróżowania. Metamorfozie uległy między innymi konsola środkowa oraz panel wskaźników. Kabina zyskała także dzięki nowym materiałom oraz ulepszonemu wyposażeniu i wykończeniu. Z kolei system multimedialny zyskał większy ekran dotykowy oraz dodatkowe funkcje.
W ramach modernizacji modelu wprowadzono również dodatkową wersję o nazwie N-Sport, która podkreśla dynamiczne cechy Nissana Juke zarówno na zewnątrz pojazdu, jak i w jego wnętrzu. Powrót żółtego lakieru nadwozia do gamy Juke jest bezpośrednią konsekwencją próśb klientów, którzy pokochali ten kolor, gdy został wprowadzony w pierwszej generacji tego modelu. Nowy żółty kolor różni się odcieniem od tego, który był stosowany w poprzedniej generacji. Nowy lakier jest nieco jaśniejszy, dzięki czemu samochód wygląda bardziej nowocześnie i wyraziście.
W nowej wersji wyposażeniowej N-Sport kontrast żółtego koloru z czarnym wykończeniem dachu, kół, bocznych lusterek, nadkoli, osłony chłodnicy oraz słupków A i B dodatkowo potęguje to wrażenie. Całościowy efekt wzmacnia atrakcyjność wizualną modelu Juke – dodaje mu jeszcze zadziorności i charakteru.
Juke jest oferowany w dwóch wersjach napędowych. Opcją zelektryfikowaną jest Juke Hybrid, w którym zastosowano silnik spalinowy Nissana opracowany specjalnie do pracy w układzie hybrydowym. Rozwija on moc 69 kW (94 KM) i moment obrotowy 148 Nm. Za napęd elektryczny odpowiada główny silnik elektryczny o mocy 36 kW (49 KM) i momencie obrotowym 205 Nm, wspierany przez rozrusznik/generator wysokiego napięcia o mocy 15 kW. Elementem układu jest także falownik oraz chłodzony cieczą akumulator o pojemności 1,2 kWh. Hybrydowy zespół napędowy rozwija o 25% większą moc niż aktualnie stosowany silnik benzynowy, przy mniejszym zużyciu paliwa – nawet do 40% w cyklu miejskim oraz do 20% w cyklu mieszanym.
Z kolei pod maską Nissana Juke z konwencjonalnym napędem pracuje wydajny, trzycylindrowy silnik benzynowy DIG-T o pojemności 1,0 litra z turbodoładowaniem. Kompaktowy i lekki napęd sprawia, że Juke prowadzi się z przyjemnością, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników. Silnik generuje moc
117 KM i moment obrotowy 180 Nm (200 Nm z funkcją overboost). Dzięki dwóm wariantom przekładni: 6-biegowej manualnej skrzyni biegów lub sportowej
7-biegowej dwusprzęgłowej przekładni automatycznej (DCT) z łopatkami, oraz dzięki przełącznikowi trybów jazdy (Eco, Standard, Sport) kierowcy mogą z łatwością dopasować swój styl jazdy do każdych warunków, aby czerpać maksymalną przyjemność z poruszania się po drogach.