Warszawa, 12 sierpnia 2024 r. – O przełamanie codzienności, o odwagę i poszukiwanie udoskonaleń. O to właśnie chodzi w filozofii marki Nissan „Defy Ordinary” i tego wszystkiego można było doświadczyć podczas spektakularnej premiery nowego Nissana Qashqai 8 sierpnia w Warszawie.

W surowym wnętrzu hangaru Aeroklubu Warszawskiego zebrało się ponad 250 zaproszonych gości, wśród nich media, influencerzy, partnerzy biznesowi, przyjaciele marki oraz pracownicy firmy Astara – dystrybutora Nissana w Polsce. Z okazji premiery do Warszawy przybył także dyrektor zarządzający Astara Western Europe, Olivier Sermeus.

Czym zaskoczył nowy Qashqai? Określenie „nowy” odmienione przez różne rodzaje wybrzmiało podczas prezentacji przynajmniej cztery razy: nowa, odważna stylistyka nadwozia, nowe materiały we wnętrzu, nowa wersja wyposażenia N-Design, nowe technologie… A to tylko kilka najważniejszych elementów. Nie można nie wspomnieć o wbudowanych usługach Google, w które został wyposażony nowy model i które znacznie poprawiają komfort podróży oraz ułatwiają komunikację.

Udoskonalenia w Nissanie Qashqai skomentował Piotr Laube, dyrektor zarządzający marki Nissan w Polsce: „Nie mogłem się doczekać tego momentu, choć od wprowadzenia modelu trzeciej generacji upłynęły niespełna 3 lata. Qashqai po raz kolejny udowadnia, że w pełni zasługuje na miano punktu odniesienia w swoim segmencie, którego zresztą był odważnym prekursorem 17 lat temu. Jestem szalenie dumny z efektu pracy designerów, inżynierów i innych ekspertów, którzy go na nowo stworzyli. Jestem przekonany, że Qashqai ma wszelkie atuty, by osiągnąć rekordową sprzedaż w Polsce. Oraz że w pełni zasłużył na niecodzienną oprawę podczas swojej zeszłotygodniowej premiery”.

A oprawa premiery była rzeczywiście widowiskowa. Czego mogli doświadczyć uczestnicy? Energetycznej muzyki, spektakularnej oprawy świetlnej i emocji sięgających zenitu. Ale też licznych nawiązań do dwóch najbardziej oryginalnych kolorów nadwozia: czerwonego Fuji Sunset oraz nowego ciemnozielonego o kojarzącej się z wakacjami nazwie Deep Ocean. Organizatorzy zaplanowali bowiem nie tylko ekspozycję aut w tych kolorach, ale przemycili je także w postaci przekąsek oraz wymyślnych koktajli, serwowanych podczas wydarzenia.

To jednak nie koniec – żeby „Defy Ordinary” wybrzmiało jak należy, Astara postanowiła przełamać standardowy styl tego typu wydarzeń i zaskoczyć swoich gości.

Światła zgasły… co na kilka sekund wzbudziło lekki niepokój wśród uczestników. Głos z offu rozpoczął odliczanie 10… 9… 8…, a na wielkiej ścianie hangaru pojawiła się dynamiczna animacja. Następnie ściana, która okazała się w rzeczywistości być drzwiami, otworzyła się odkrywając „latającego” Nissana Qashqai 4 m nad ziemią! Emocje podkręcili muzycy, „fluorescencyjni” artyści i bębniarze wybijający mocne muzyczne brzmienia.

„Do tak niekonwencjonalnego pomysłu na premierę Nissana zainspirowała nas nowa filozofia marki – Defy Ordinary. Skoro cała kampania opiera się na przełamaniu codzienności, na odwadze, podczas premiery wręcz nie mogło być inaczej. Cel był jeden – pokazanie, że marka Nissan wchodzi na kolejny, udoskonalony poziom. Czas doświadczać!” – powiedział Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR w firmie Astara w Polsce.

Podczas premiery na scenie wystąpili: dyrektor zarządzający marki Nissan w Polsce – Piotr Laube, reprezentujący dział marketingu i PR – Dorota Pajączkowska i Kamil Król oraz przyjaciel marki, znany aktor Mateusz Banasiuk.